Saturday, March 6, 2010

6. märts, Laupäev

Mul pole palju aega, et midagi hetkel kirjutada. Mainin lihtsalt, et presentatsioon läks suurepäraselt. Ruum oli küll väike ja inimesi palju, kuid sisu läks hästi. Imelik oli, et need täiesti tavalised xHTML ja CSS tõed, millest ma seal rääkisin, olid üpris võõrad nende jaoks - või vähemalt võõramad, kui peaks olema.

Rääkisin ka front-end optimiseerimisest, mis oli kõige tugevam point minu presentatsioonis. Kui ma eelnevalt enda xhtml ja css presentatsiooniga neile lihtsalt ebamugavust tekitasin, siis teises osas hakkas paljudel seal üpris häbi. Kindlasti olid nad õnnelikud, et ülemust kohal ei olnud.

Ma lähen käin esmaspäeval veel korra sealt läbi, et ülemusega rääkida sellest pakkumisest, mida ta mulle esitas. Ja pizzat mõtlesin neile ka viia. Või kooki. Või küpsist.

0 comments: