Thursday, February 18, 2010

Neljapäev, 18. Veebruar

Eile õhtul tõid kokad siia ühe eestlase külaliseks. See eestlane on paaril päeval nädalas nende ülemus seal restoranis, kus neil praktika on. Tegemist on vene-eestlasega, kes tuli Saksamaale ema juurde elama.

Ta mulle isiklikult väga ei meeldinud ning nagu ma aru sain ei meeldinud ta ka teistele eriti. Ta käitus arrogantselt ning praalis asjadega, mida mina isiklikult ebaeetiliseks ja halvaks käitumiseks pean.

Eile tegin ma dokumendi asemel mingisugust videot terve päev. Preisbock’il on mingi väike kampaania/marketing süsteem, kus nad uploadivad youtube’i täiesti suvalise teema kohta video. Eile tegin ma video sushist. Video taustaks on mingi nende enda tellitud lood, mille autoriõigused on Preisbock’i käes. Visuaalselt koosneb video ainult piltidest, mis vahetuvad sushiteemaliste piltide ja Preisbock’i logo vahel.

Põhimõte on neil vist selline, et kui kasutaja otsib midagi sushi kohta ja leiab selle video youtube’ist, siis tervitab teda lisaks Preisbock’i kodulehe reklaam. Isiklikult arvan ma, et tegu on spam’iga, aga hetkel on see minu töö ja ma ei hakka selle vastu protestima. Saangi aimu, kuidas spämm sünnib.

1 comment: